دالان بهشت

دالان بهشت

در زمین عشقی نیست که زمینت نزند آسمان را دریاب...

 

 

برف نو! برف نو! سلام، سلام

بنشین، خوش نشسته‌ای بر بام

پاکی آوردی ای امید سپید!

همه آلودگی‌‌ست این ایام ....

"احمد شاملو"

 

+ بالاخره برف به مشهد هم رسید و ما کلی لذت بردیم از نعمت خدای مهربونمون ... امیدوارم که زمستون امسال پر از اتفاقات و خبرای خوب از هر نظری باشه بی صبرانه منتظر روزای خوب و خبرهای خوب هستم

+ فردا هم که ایشاله برنامه برف بازی ردیفه =))

+ عکس هم مربوط به پارک ملت مشهد همین امروز به قول معروف یهوووویی :d

+



نظرات شما عزیزان:

ᕼIᒪᗩ
ساعت14:55---18 آذر 1394

سلام عزیزم من( هَدی♠ӇƛƊƳ♠)وبلاگ منودل تکیم
اون وبم هک شد
راستی من بازم لینکت کردم
http://girl-mordad.loxblog.com

مرسی عزیزم منم لینک رو اصلاح کردم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: الهه ׀ تاریخ: سه شنبه 17 آذر 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , dalanebehesht.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com